Mallinggaard SFO

Mallinggaard SFO:
Mallinggaard er en gammel bygning opført omkring år. 1880. Bygningen blev indviet i år. 1980 som Fritidshjem og har siden fungeret som sådan. Den er i dag rammen om aktiviteterne for børnene tilmeldt SFO. Vi har ca. 180 -200 børn tilmeldt.
Her ud over råder vi over ”Det lyse røde hus” som danner rammen for aktiviteterne for 3.klasserne og ” Skovhytten” som benyttes til forskellige aktiviteter af forskellige børnegrupper året rundt.
Vi har desuden et meget stort og varieret udeareal hvor børnene kan gå på opdagelse i skoven, bygge huler, spille bold, køre Mooncars, lave bålmad, køre BMX m.m..

Åbningstid:
Mandag til og med torsdag kl. 6-17. Fredag kl. 6 – 16.
Børn der benytter morgenåbningen følges ned på skolen af en medarbejder inden skolestart.
Mobil: 24222814
Ferier: Normal åbningstid. Vi forespørger i fh.t. behov for pasning. Er der ikke behov, holder vi lukket. Dette informeres ud i god tid.
Praktisk info i fb.m. SFO start.

Praktisk info - Mallinggaard SFO_0.pdf